Site Loader

Masinõpe (ML) võimaldab teha otsused kiiresti ja täpselt.

ML Aitab leida kõige effektiivsemat müügistrateegiat, prognoosida turunduskampaaniate kasumit. Riskide hindamine ja ennustamine muutub ML kaasates täpsemaks, hinna pakkumine optimaalsek. Tänu loodud ML mudelitele saab prognoosida klientide äravoolu. Intelligentsed mudelid ennustavad ilma, aktsiate hinda, klientide maksejõuetust, elektrijaamade rikkeid jne.  

Masinad õpivad ning õpivad järjest rohkem

Näited probleemidest

Organisatsioonidel on suur kogus andmeid klientide ostu- ja käitumismudelite kohta.

ML võimaldab analüüsida juba saadud andmeid, et tuvastada klientide käitumise mustried, näiteks :

  • Mis kaupu ostetakse kiiremini,
  • Mis ajaga konkreetset kaupa ostetakse
  • Mis kaubad ostetakse koos just teise konkretse kaubaga
  • Mis kaubale on oluline pakkuda allahindlust ning mis ajal nimelt

Mõned andmed AI ja ML kasutamise kohta väljaspoolt Eesti:

  • 2018. aastal 84% turundusorganisatsioonidest rakendab või arendab Tehisintellekti (AI) ja masinaõpet (ML).
  • 75% ettevõtetest, kes kasutavad tehisintellekti ja masinõpet, suurendavad klientide rahulolu rohkem kui 10% võrra.
  • Kolm neljast organisatsioonist, mis kasutasid AI ja ML suurendasid uute toodete ja teenuste müüki rohkem kui 10%.
web 
tracker

Post Author: admin